nedelja, 10. julij 2016

Marketing automation, korak naprej

Marketing automation je trženje potem, ko je zaznana spletna izkušnja uporabnika . Uporaba spleta, katero spremlja marketing automation velikokrat poteka po določenem vzorcu. Vsak uporabnik spleta ima na internetu svoje priljubljene strani, strani katere redno obiskuje, velikokrat obisk tekom dneva poteka rutinirano. Vse to omogoča, da marketing automation, zanimanje za izdelek ali storitev prepozna.



Poteka preko spremljanja aktivnosti, preko pridobljenih rezultatov pa se oblikuje načine, načrtuje ter nenazadnje izvede in meri uspešnost. Aktivnost mora biti osebno prilagojena, če želi pridobiti zanimanje potencialnega kupca. Osnovno zanimanje je kupec že izrazil z obiskom in drugimi spletnimi aktivnostmi. Vse kar potrebuje v nadaljnjem koraku je njemu najboljša ponudba. Vendar je izvedba, ki jo podpira marketing automation , ves prej kot enostavna. Kupci so med seboj različni, razlike so tudi v blagu in storitvah. Pri nižjih investicijah je povpraševanje manj zahtevno, večja pa je konkurenca. Obratno višje investicije povpraševanje dvignejo na višji zahtevnostni nivo, konkurenca je tej nalogi ustrezno manjša. V vsakem primeru pa mora marketing automation sprožiti kompanijo v pravem trenutku in na pravi način. Kupec, ki preko spleta išče ponudbo je zainteresiran, pri višjih investicijah je lahko že ugodna cena razlog za nakup. Poleg cene je lahko zanimiva dodatna ponudba, boljše poprodajne storitve in podobno. Ker kupec dobi dobro ponudbo ne bo razmišljal veliko. Na drugi strani je marketing automation preko njegovih aktivnosti ugotovil, kaj manjka do dokončne odločitve.

V primeru, da bi se ponudba nadaljevala nespremenjena, kupec ne bi sprejel odločitev. Z prilagoditvijo pa ne bo veliko razmišljal, ker je pred tem pregledal nešteto ponudb ter na podlagi te izkušnje izoblikoval kriterije. Ko so ti izpolnjeni izvede odločilni korak, včasih tudi če nakup ni bil prioriteta. Zaveda pa se, da je po njegovih izkušnjah dobra ponudba, glede na izkušnje pa je redka priložnost. Marketing automation ponuja sodobne rešitev spletnemu trženju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar