sreda, 17. februar 2016

Segmentacija uporabnikov na spletu, večja uporabnost spleta

Segmentacija uporabnikov na spletu omogoča, da je večja uporabnost spleta mogoča. Vsaka segmentacija uporabnikov na spletu ima namen nadgraditi uporabniško izkušnjo. Uporabniška izkušnja je odvisna od primera do primera. Uporabnik lahko bolj ali manj uporablja splet, različne so spletne aktivnosti in sposobnosti, praktično je vsaka uporaba spleta poglavje zase. Aktivnosti so različno učinkovite glede na cilj in pristop .



Pri aktivnostih, ki ne zadovoljijo ciljev si vsekakor želimo spremembo te izkušnje. Da bi lahko ugotovili pomanjkljivosti jih moramo odkriti. Do odkritja pomanjkljivosti nas vodjo različne poti. Temu primerno je različna segmentacija uporabnikov na spletu. Pri tej aktivnosti nam pomagajo koristne informacije. Razlike med njimi so v namenu, dodani vrednosti, pomembnosti, sporočilni vrednosti in drugih lastnostih. Koristne informacije so zanimive, vredne naše pozornosti in v sledečih procesih uporabljene, za razliko od drugih, ki so nezanimive zato jih spregledamo in v nadaljevanju največkrat ne uporabimo. Učinkovita segmentacija uporabnikov na spletu temelji na dobro izbranih kriterijih. Te določi sam uporabnik z izbiro koristnih informacij, katere omogočajo najboljšo selekcijo med ostalimi uporabniki. Vedeti mora, da bo segmentacija uporabnikov na spletu toliko boljša, kolikor bolj edinstveni bodo njegovi izbrani kriteriji. Toliko hitreje je posledično v naslednjem koraku ali korakih dosežen cilj. Pri rezultatih, ki jih da segmentacija uporabnikov na spletu , predvsem ocenjujemo ali so zanjo koristni ali učinkoviti.

V primeru, da koristi in učinkovitosti ni je potrebno kriterije spremeniti. Kako jih bomo spremenili je naša odločitev, dobre ponovne rezultate bodo dale dobre spremembe. Katere so te dobre spremembe nam že prvo iskanje lahko sporoči. Toliko bolj, če imamo več kriterijev, ki so med seboj različni. In nam posledično dajo toliko bolj edinstven rezultat iskanja. V primeru, da kriteriji niso zelo različni, rezultat ne more biti tako edinstven, temu primerno manj je možnosti za uspešno iskanje. Segmentacija uporabnikov na spletu je ponujena pomoč uporabniški izkušnji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar