sobota, 25. april 2015

Spletni marketing trženje današnjih dni

Spletni marketing je sodobno trženje . Sodobno trženje je spletni marketing, ker povezuje ponudbo in povpraševanje. Povezovanje ponudbe s povpraševanjem je stara aktivnost. Ponudba in povpraševanje sta stara približno tako dolgo, kot je stara človekova želja po izmenjavi blaga in storitev. Spletni marketing je najnovejša izvedba te stare človekove želje in potrebe. Sodobni spletni marketing bo v prihodnosti doživljal spremembe.



Spletni marketing bo nudil več izdelkov in storitev, več bo ponudnikov, večja bo regionalna in globalna razširjenost. V osnovi pa bo spletni marketing podobne klasičnemu marketingu. Razlike bodo predvsem v tem, da spletni marketing uporablja splet ter bo uporabljal splet. Čeprav bo pobudo prevzel splet in spletni marketing, gre pričakovat, da klasični marketing ne bo povsem izumrl. Nekateri izdelki in storitve se bodo še vedno uspešno prodajali na klasičen način. To so in bodo predvsem izdelki, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca ob nakupu. Gre lahko za izbiro različnih lastnosti, opazovanje procesa izdelava ali razne druge razloge. Zaradi njih spletni marketing ni mogoč. V veliko primerih gre tudi za zavedanje, da se preko spleta vsega enostavno ne da imeti. Odklon je v nekaterih primerih prerastel v gibanje, ki se zavestno odmika o sodobnih načinov trženja. Kupci vsekakor niso zanemarljivi. Po eni strani gre za kupce, ki imajo večjo kupno moč, po drugi strani pa kupci, kateri lahko s svojim vedenjem predstavljajo možnost za razširitev v razne zanimive oblike. En kupec lahko s svojim nakupnim vedenjem vpliva na pojav večjega števila novih kupcev. Tako se lahko pojavni nova tržna niša.

Sodobni marketing lahko v tem prepozna svojo priložnost. Vsekakor pa gre pričakovati, da bo klasično težnje predstavljalo manjšino. Spletno trženje bo pridobivalo vedno večji tržni delež. V prihodnosti se bo nadaljeval trend večanja tržnega deleža spletnega trženja napram klasičnemu trženju. Spletni marketing čakajo v prihodnosti zanimive spremembe, ki bodo dodobra zaznamovale aktivnosti tržnikov.

http://red-orbit.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar