nedelja, 12. junij 2016

Spletna analitika, razumeti potrošnika

Spletna analitika pomaga razumeti potrošnika . Razumeti potrošnika pomeni spoznati celoten proces od zaznave potrebe do njene zadovoljitve. V ta namen ima spletna analitika veliko možnosti. Verjetno najboljša je, da se združi sodobne in klasične načine. Razlika med njima je predvsem v tem, da se klasičen način ne bo veliko spreminjal, pomeni stalnico v primerjavi s sodobnim. Stalnica ne pomeni nujno nobeni sprememb, vendar bodo vseeno bistveno manjše, dovolj, da lahko z njimi dobro napovemo prihodnost oziroma aktivnosti v prihodnosti.



Sodobni načini , ki jih spletna analitika zaznava na razne načine primernost, so bolj spremenljive sorte. Ker so sodobni pomeni, da je čas njihovega nastanka manj oddaljen v preteklost kot pri klasičnih. Zato je z njimi moč pridobiti manj izkušenj, predvsem tisti, ki jih lahko prepoznamo in razumemo kot trend. Slednjega lahko spletna analitika razume tudi kot obnašanje potrošnika v prihodnosti. Ljudje smo pri svojih navadah velikokrat dobesedno železne srajce. To pomeni, da bomo neko množico izoblikovanih lastnosti nakupa vedno znova ponavljali, kvečjemu bodo prisotne nekatere manjše spremembe. Na tem lahko spletna analitika prepozna veliko verjetnost vedenja določenega potrošnika oziroma skupine potrošnikov. Njim primerno se v nadaljevanju lahko izoblikuje določene strategije, ki pripomorejo k večjemu tržnemu uspehu.

Hkrati pa mora biti spletna analitika zazrta v prihodnost ter del aktivnosti oblikovati na podlagi ocene, pri kateri so vključeni občutki. Ti so bili svoj čas prisotni pri trženju, praktično so trgovci znali dobro ocenjevati potrošnike. Zato pa so znali tudi nenehno prilagajati številne aktivnosti v prid boljšim poslovnim rezultatom. Spletno poslovanje je glede tega siromašno zaradi odsotnosti neposrednega stika. Pri tej lastnosti je mogoče zaznati tudi odpor nekaterih potrošnikov. Nekateri potrošniki se preprosto ne morejo navaditi na spletne nakupe, izvedejo pa ga, če imajo priložnost praktične izkušnje. Spletna analitika omogoča prepoznavanje navad, ki jih lahko koristno uporabimo pri načrtovanju vseh aktivnosti trženja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar