Pomisliti velja samo raznovrstnost uporabe spleta. Segmentacija uporabnikov na spletu prepoznava, da na spletu danes plačujemo, kupujemo, prejemamo uradne informacije, se učimo, delamo analize in počnemo vse kaj drugega kot zabavni program. Z razvejanim načinom uporabe, ki je hkrati od osebe do osebe zelo različen, se spreminja tudi aktivnost vsega, kar omenjeno omogoča. Za uspešno omogočanje takšnih aktivnosti je potrebna segmentacija uporabnikov na spletu. Kako raznovrstna je uporaba lahko izvemo na podlagi lastnih izkušenj ter izkušenj drugih oseb, ki so nam znane ter poznamo njihov način uporabe spleta. Uporaba spleta je načeloma lahko še vedno namenjena zgolj zabavi in sprostitvi, vendar je to domena predvsem mlajših in odraščajočih generacij. Njihovi starši korak stran uporabljajo splet z namenom čisto drugačne sorte. Plačujejo storitve, kupujejo izdelke, prodajajo lastnino, prejemajo informacije, ki so povezane z osebnim ali družinskim življenjem ter počnejo marsikaj drugega. Veliko podobnega počnejo tudi drugi uporabniki, le da so razlike v področjih, spletnih straneh in v drugih podrobnosti.
Če želi splet postajati vedno bolj uporaben mora segmentacija uporabnikov na spletu prepoznati različne vzorce dostopa, uporabe in druge lastnosti spletne aktivnosti. Z njimi lahko oblikujejo zainteresirani svoje aktivnosti na ta način, da bo uporabniška izkušnja spletnih uporabnikov boljša in bolj kakovostna. Kako se spreminja kakovost lahko prepoznamo sami, dovolj je, da smo vsaj v osnovi pismeni in razgledani uporabniki spleta. Tako segmentacija uporabnikov na spletu tudi manjšim območjem omogoča pridobiti prepoznano uporabniško izkušnjo. Segmentacija uporabnikov na spletu slednje izvede na dostopen in enostaven način.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-simon-belak-odkrivanje-segmentov-iz-podatkov |
Ni komentarjev:
Objavite komentar