nedelja, 27. september 2015

Nike, doživeto zadovoljstvo nakupa

Nike je doživeto zadovoljstvo nakupa . Zadovoljstvo nakupa Nike zagotavlja tradicionalno že vrsto let. Kupci svoje nakupe temeljijo na svojih izkušnjah, ter tudi zunanjih informacijah. Osebne izkušnje so zelo pomembne, če želimo, da je znamke prepoznan, kot pameten nakup. Kdor te izkušnje nima ali so njegove izkušnje manjše, Nike predstavlja v tem primeru predstavlja neznanko. Ki pa jo danes ni težko rešiti, saj je Nike mnogim dobra izkušnja.



Da pridobimo informacijo o tej izkušnji je potrebno Nike prepoznati. Sodoben način komuniciranja je dober način, da izkušnje nam tuje Nike, postanejo naša dobra izkušnja. Informacije se nam ponujajo na praktično vsakem koraku. V prvi vrsti že sam ponudbi poskrbi, da se dobre lastnosti, ki jih nudi, prikaže čim večjemu številu ljudi. Temu namenu služijo številne informacije, katere so nam dostopne. Vendar so te informacije velikokrat manj koristne kot osebna izkušnja. Osebna izkušnja je lahko naša, lahko pa gre tudi za tujo izkušnjo. Največ je vredna osebna izkušnja. Ker smo z njo soočeni v vseh njenih lastnostih, dobro vemo, kakšne so dobre lastnosti ter kakšne lastnosti niso najboljše. lastnosti, ki niso najboljše običajno potrebujejo popravo manj dobrih lastnosti. Manj dobre lastnosti se s popravo lahko spremenijo v dobre lastnosti. Za dosego tega cilja imamo na voljo več možnosti. Najprej pa seveda mora biti takšna možnost izvedena, da jo lahko potem izkoristimo. Odločitev je lahko takojšnja, včasih pa potrebuje tudi nekaj razmisleka in premisleka. Razmislek in premislek je dobrodošel predvsem tam, kjer je prisoten razvojni potencial.

Razvojni potencial je danes mogoč na raznih področjih, predvsem pa je od primera do primera različne. V času, ko pričakujemo spremembo točno določene lastnosti se lahko v ponudbi pojavi njena alternativa. Tako imamo možnost izbire lastnosti, katero zasledujemo ali pa novo ustvarjene alternative. Nike je globalno znana blagovna zanamka, ki omogoča dobre rezultate tako rekreativcem, kot tudi profesionalnim športnikom.

http://www.hervis.si/store/theme/1_105

Ni komentarjev:

Objavite komentar