nedelja, 3. december 2017

Google Analytics je uporabno orodje

Google Analytics je orodje za izboljšanje spletne strani ter spletnih aktivnosti. Brezplačna Google Analytics storitev je poenostavljeno povedano spletna analiza. Omogoča vpogled v aktualno stanje in preteklost ter na podlagi ugotovljenega snovanje aktivnosti za prihodnost.

Digitalizacija klasičnega načina

Baza podatkov omogoča prikaz na različne načine. Google Analytics omogoča vizualizacijo podatkov, kar pomeni enostaven in univerzalni način prikazovanja stanja. S tem uporabnik Google Analytics storitve lahko pride do točno določenih sklepov in zaključkov. Odloči se lahko za primerjavo, analizira z več zornih kotov, išče povezave in vzroke za točno določeno aktualno stanje ter možnosti za prihodnost. V sodobnem času je storitev Google Analytics odlično podjetniško orodje zaradi serviranja podatkov o obnašanju uporabnikov na spletni strani v realnem času. Podatki so na voljo praktično takoj po dogodku, dodatno jih je možno preko različnih časovnih obdobji ali na druge načine razširiti in narediti še bolj uporabne. Storitev Google Analytics lahko dodatno ustvari sliko o povpraševanju v prihodnosti na podlagi današnjega povpraševanja oziroma povpraševanja v preteklosti. Pri tem gre za digitalizacijo klasične oblike ustvarjanja slike o povpraševanju.

kako izboljšati oglaševanje z uporabo Google Analytics


Poznamo ga odkar obstaja trgovina oziroma človeška želja po trženju izdelkov in storitev. Čeprav se nam pojmi trženje, izdelki, storitve, oglaševanje in podobni pojmi zdijo sila moderni, so ji poznali že v oddaljeni preteklosti. Zgolj v bolj osnovnih, takratnemu času primernih oblikah. Prednost digitalizacije starodavnega načina ustvarjanja slike o povpraševanju je, da poteka celotna slika bistveno bolj hitro, natančno in omogoča tudi individualizacijo procesa. Podjetnik se mora danes digitalnih analiz posluževati iz več razlogov. Splet v širokem pomenu besede je danes zelo pomemben za uspešnost vsakega posla.

Na spletu je možno prodajat, kupovat, oglaševat ter izvajati celo vrsto drugih podjetniških aktivnosti. V določenih segmentih tak način poslovanja že prevladuje, kar pomeni malo manevrskega prostora za podjetnika. Spletno podjetništvo bo tudi v prihodnosti napredovalo in se razvijalo, pri tem mu bo koristila storitev Google Analytics.

Ni komentarjev:

Objavite komentar