sreda, 6. december 2017

Google Adwords je še vedno učinkovito spletno oglaševanje

Google Adwords je učinkovito spletno oglaševanje. Storitev Adwords velja za najdonosnejšo Google aktivnost. Spletni oglas je oblikovan po načelu kratko jedrnato.

Enostavno in pošteno

V Sloveniji je uporaba spleta aktivnost skoraj osemdeset odstotkov populacije stare od šestnajst do štiriinsedemdeset let. Za spletno Google Adwords ali druga spletna oglaševanja se dvajset odstotkov podjetji z vsaj deset zaposlenimi osebami. Plačljivo spletno oglaševanje je najbolj razširjeno med velikimi podjetji, nekoliko manj med srednje velikimi ter še nekoliko manj med malimi podjetji. Pri velikih podjetjih govorimo o več kot tretjini, srednjih dobri petini, malih pa slabi petini.

Poleg plačljivega spletnega oglaševana so priljubljene spletne aktivnosti uporaba družbenih medijev za oglaševanje, komuniciranje s strankami, pridobivanje novih sodelavcev ter vključevanje strank v inovacijo ali razvoj. Google Adwords oglaševanje dopušča oglaševalcu veliko mero svobode pri odločanju. Format in način oglaševanja sta standardna, prinaša pa Google Adwords več dodatnih možnosti v primerjavi s klasičnim oglaševanjem oziroma oglaševanjem na klasičnih medijih. Klasični mediji in klasično oglaševanje nista nudila možnosti ugotavljanja učinka oglaševanja na enako kakovosten način.

AdWords oglaševanje prinaša prodajo preko spleta


Plačnik oglasa je sicer lahko zaznal povečano povpraševanje po storitvah ali izdelkih, ni pa bil prepričan ali je povečanje generiral oglas ali kakšna druga stvar. Google Adwords dodatno nudi napredek na področju investicije oglaševalca. Klasični oglasi so zahtevali investicijo v zakup oglasnega prostora. Večji ali manjši učinek oglasa ni imel vpliva na višino investicije, oglaševalec je kvečjemu upal na večje povpraševanje po storitvah ali izdelkih. Investicija v Google Adwords gre pri temu še korak dlje, saj oglaševalec lahko izbere poljuben oglaševalski prostor med konkurenčnimi ponudniki.

Kdor noče prepuščati uspeha naključju se odloči za najvišje mesto oziroma najbolj viden oglaševalski prostor. Drugi se odločijo za nižjo investicijo ter upajo, da bodo potencialni kupci pregledali več oglasov. Torej poleg tistega na najboljši poziciji tudi ostale na nekoliko slabših pozicijah. Računajo na učinkovitost oglaševanja Google Adwords, ki omogoča pridobivanje najpomembnejših informacij v vsega nekaj besedah.

Več koristnih informacij o Google AdWords preberite na RedOrbit spletni strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar