sreda, 5. julij 2017

Vsebinski marketing je napredno trženje

Vsebinski marketing je napredno trženje na lokalnem, regionalnem ali globalnem trgu. V spletnem trženju je vsebinski marketing prinesel pomembno spremembo, ki so jo mnogi spletni kupci pričakovali že dolgo časa. Omenjene kupce je motilo agresivno oglaševanje, vsiljivi pristopi predvsem pa obilica marketinških vsebin na spletu. Posledica vseh takšnih pristopov je bilo njihova reakcija, pogosto nerazumljiva. Takšni potencialni kupci so velikokrat ravnali ravno nasprotno, kot je bil poslovni cilj oglaševalcev ali prodajalcev. V mnogih primerih so razvili pravcati obrambni sistem, ki je ignoriral večino tržnih aktivnosti ponudbe na spletu. Ali celo čisto vse ponudbe, ki so se pojavile ob njihovem obisku določene spletne strani oziroma ogledu točno določene spletne vsebine. Zato so morali ponudniki razviti vsebinski marketing ali povsem drugačen pristop. V tem primeru so ponudniki na spletu namesto blaga ali storitev ponudili zanimivo vsebino. Preko zanimive vsebine so vzbudili zanimanje ter v najboljšem primeru tudi izpolnili poslovne cilje in pridobili nove stranke. Za vsebinski marketing je zato značilen čisto drugačen, lahko bi rekli na glavo obrnjen pristop. Ker v tem primeru ni neposredne ponudbe blaga ali storitve, kar je značilno za mnoge druge tržne pristope. S tem pa se je razvilo povsem novo področje trženja, ki zahteva tudi prilagoditev ali upoštevanje točno določenih načel. Prilagoditev je vsebinski marketing zahteval od ponudnikov na trgu, ki so pred tem tržili svoje blago ali storitve na druge, velikokrat bolj agresivne načine. Upoštevanje točno določenih načel pa velja za tiste ponudnike blaga ali storitev, ki jim je vsebinski marketing priložnost za prvi vstop na trg. Lahko bi jim rekli začetniki na določenem trgu. Prilagoditev obstoječih ponudnikov je lahko različna, o tem v veliki meri določajo tako klasični kot novo nastali dejavniki. Klasičen dejavnik je kupec, ki na pretekli trženjski pristop ni ravnal v skladu s poslovnim ciljem. Vsebinski marketing je spremenil tržni pristop in tržne poti.

Več

Vsebinski marketing

Ni komentarjev:

Objavite komentar