torek, 7. februar 2017

Facebook oglaševanje, način sporočanja


Facebook oglaševanje je način komuniciranja . Velikokrat je Facebook oglaševanje način komuniciranja med povpraševanjem in ponudbo. Zato je aktivnosti, ki jo pozna internet marketing ali/in klasično trženje. Razlika je zgolj v tem, da je Facebook oglaševanje pri spletnem marketingu pogosto uporabljeno oglaševanje. Pri klasičnem trženju pa predstavlja zelo različen delež oglaševanja. Razlike določajo razni dejavniki kot so tržišče, povpraševanje, navade potrošnikov in podobno. Na te razlike so pozorni podjetniki, ki željo Facebook oglaševanje obrniti v svoj prid ter doseči čim boljši poslovni uspeh. Podjetniki večinoma poznajo navade potrošnikov, zato vedo na kakšnem mediju je najbolje sporočati svoje poslovne aktivnosti. Za Facebook oglaševanje se odločijo predvsem pri povpraševanju, ki splet uporablja dnevno oziroma oglasni kampanji primerno pogosto. Klasično oglaševanje je primernejše za del povpraševanja, katero prisega na klasične medije. To so televizija, radio in tisk. Povpraševanje pri tem pridobiva informacije izključno iz klasičnih medijev, ali pa jim je takšno oglaševanje najbolj primerno. V nekaterih primerih gre tudi za uporabnike spleta, ki Facebook oglaševanje iz takšnega ali drugačnega razloga še niso osvojili oziroma ga vzeli za svojega. Pogosto gre za pomanjkanje praktičnih izkušenj ter neprepoznavnost mnogih prednosti in dodatnih možnosti. Klasično oglaševanje je velikokrat statično, Facebook oglaševanje je za razliko lahko bolj dinamično. Ker lahko preko istega medija z praktično enakimi aktivnostmi dosežemo tudi cilj oglaševalske kampanje. To je največkrat nakup izdelka ali storitve. Tega klasično oglaševanje ne omogoča, saj je medij zgolj oglasni prostor za izdelek ali storitev. Splet za razliko omogoča izbiro, nakup, plačilo ter izvajanje številnih drugih aktivnosti povpraševanja. Ponudba pa lahko digitalno oglaševanje izkoristi tudi za pridobivanje raznih drugih dragocenih informacij. Tako lahko izvejo načine nakupa, čas nakupa, lastnosti kupcev in podobne za uspešno poslovanje koristne informacije. Vse našteto je lahko osnova za spremembe v prid boljšemu poslovanju. Facebook oglaševanje je priljubljen način spletnega tržnega komuniciranja ponudnikov z obiskovalci socialnega omrežja.

https://www.red-orbit.si/storitve/facebook-oglasevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar