torek, 1. oktober 2013
Google AdWords, ker vsaka beseda šteje
Google AdWords je sistem oglaševanja na klik, ki se neprestano širi in seveda tudi nadgrajuje. Določene funkcionalnosti se opuščajo ali spremenijo, spet druge se redno posodabljajo. Ker Google skrbi za dodajanje vedno novih zanimivih funkcij, s tem poskrbi, da tako imenovano oglaševanje na klik ne postane nikoli opravilo, ki bi nas dolgočasilo. Vsebina tekstovnega oglasa je prav gotovo izjemno pomemben del Google AdWords oglasnih kampanj. Tu je predvsem pomembna sama vsebinska ustreznost oglasa na klik, saj mora biti čim bolj povezan s nastavljenimi ključnimi besedami, v vsakem primeru pa mora pritegniti pozornost.
In še nekaj je treba vedeti, višja ocena kakovosti namreč v celoti vpliva na samo umestitev oglasa v iskalniku, zato je višja ocena kakovosti eden izmed dejavnikov, ki pripomore k višji umestitvi oglasa. Čeprav je vsak oglas sam po sebi drugačen, vseeno obstaja nekaj splošnih pravil, s katerimi boste bližje uspehu. Google AdWords ima namreč kar nekaj funkcionalnosti, ki jih številni sploh ne poznajo dovolj dobro. Zelo priporočljivo je, da se v oglasni tekst vključijo primerne ključne besede, saj lahko le na takšen način oglas postane mnogo bolj relevanten za iskalce. Res je, da lahko na prvi pogled skripte delujejo zakomplicirano, zato si marsikdo predstavlja, da je treba imeti veliko znanja. Običajno se AdWords skripte uporabljajo za opozorila, poročila in za izvajanje obsežnih sprememb. Lahko pa se tudi uporabijo za samodejne nastavitve običajnih nalog v vašem računu.
Vaše ključne besede lahko preverite z orodjem za diagnozo, kjer vam orodje sporoči ali ključne besede prožijo oglase, v primeru, da jih ne, pa orodje namigne kje tiči pravi vzrok. S tem orodjem zagotovite, da pravilne poizvedbe prožijo želene oglase. Oglasi AdWords kažejo oglase potencialnim strankam in seveda vsem zainteresiranim kupcem. Google AdWords se na Googlu prikazujejo brezplačno, plačati je treba šele, ko nekdo klikne na vaš oglas.
http://www.optimizacija.eu/
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar