petek, 27. februar 2015

Avtodom, dom za potepanje

Avtodom je dom za potepaje . Dom za potepanje je avtodom zaradi prisotnega občutka domačnosti . Zato avtodom veliko ljudi jemlje in oblikuje zelo individualno. Avtodom individualnost omogoča že s samim izborom. Ljudje si avtodom izberejo glede na izkušnje, pričakovanja in zahteve. Avtodom lahko nudi individualne izkušnje, pričakovanja in zahteve. Izkušnje so vsekakor dobrodošle, ker je avtodom osebna zadeva. Osebna zadeva pomeni, da si takšno kampiranje vsak uredi in omogoči po svojih pričakovanjih in zahtevah. Obstaja zelo velika razlika med posameznimi pričakovanjih in zahtevami. Da bi našli zelo velike razlike med posameznimi pričakovanji in zahtevami ni potrebno opravljati obsežne in poglobljene raziskave, ampak se lahko razlike najdejo že v zelo osnovnih lastnostih. Takšno obliko kampiranja ljudje izberejo, ko želijo obiskati določen oddaljen cilj potovanja. Ta cilj potovanja pa je lahko zelo različno oddaljen. Nekateri privrženci takšnega kampiranja prisegajo na potovanje dolgo vsega nekaj sto kilometrov. Drugi privrženci takšnega načina kampiranja se odpravljajo na bistveno daljšo pot. Razlike se nadaljujejo v času bivanja in postankih. Velik ljudi, ki se odloči za nekaj sto kilometrov oddaljen cilj, nameravajo bivati nekaj dni, postankov je pri tem malo. V tem primeru so postanki namenjeni opravilom, ki velikokrat nimajo veliko zveze z kampiranjem. Obratno ljudje, ki se odločijo za bolj oddaljen cilj, potujejo več dni in imajo več postankov, kateri praktično predstavljajo kampiranje. Razlike se nadaljujejo v aktivnostih, ki jih željo posamezniki početi ob kampiranju. Nekateri se večinoma zadržujejo v okolici avto doma, drugi gredo raziskovati okolico. Raziskovanje okolice ima lahko točno določen cilj in namen, lahko pa gre za odkrivanje okolice kampiranja po trenutnem navdihu. Pri tem se običajno držijo lastnih načel, tudi stvari, ki jih zanimajo ter privlačijo, so običajno enake ali imajo podobne lastnosti. Avtodom nudi različne možnosti odkrivanja sveta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar